Hjälp vad kan det vara?

annie_cool

Trådstartare
Hej sedan igår runt 17 tiden så har jag känt mig yr och illamående vågar inte att mat det går bra med Kvarg men har ingen aptit för annat jag vet dock inte vad det kan vara med ska till läkaren i morgon ska få tid vi ska kolla blodtrycket det kan vara för lågt eller för högt det får vi se. jag få korta stunder en blackout då det blir svart för ögonen och är nära att svimma men sen åter får jag medvetande igen, Så vad kan det vara ?

Jepp. Har haft flera kollegor som haft influensa med yrsel o illamående, trötthet. Alltså inte maginfluensa.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: Soapbubble
·
R
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan... 2
Svar
27
· Visningar
1 454
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka