hjälp! vart kommer täcket ifrån?

LadySara

Trådstartare
en i stallet har ett ulltäcke till sen travare som dom fick med honom. har även sett detta täcke på andra travare. aldrig på ridhästar... å jag vill vill vill ha tag i ett sånt täcke sitter som de är sytt speciellt åt min häst. spännena ifråm är överlappningsspännen såna dära som man trär igenom täcket. grått ull med blåsvart randigt kantband eller vad de heter. oelastiska maggjordar tror dom till å med kanske är i läder. vid svansroten finns oxå nån läderstropp på täcket. hjälp mig!!! jag vill ha ett sånt till min frysmadam nån som vet vart dom kan köpas ??? har kollat överallt här istan tror jag... HJÄLP!!:eek:

Sv: hjälp! vart kommer täcket ifrån?

Hej, du har ingen bild?
JAg har "pysslat" lite med travare innan (har en ridtravare nu) å jag tror att jag vet vad du menar, fast det jag tänker på var blått, kanske inte spelar ngn roll?? Ring en travbana, om du bor nära en sån, de brukar ha butiker i näheten med travprylar, där kanske det finns.... men det finns ull täcken hos www.jacson.se åxå fast då är det nog klassiska bog knäppen, men det är väl ullen du är ute efter?
Hoppas du hittar ett för de är jätte bra, både som värmare å torkare...:)

nej inte bara ullen utan de var ullen i kombination med just såna där spännen. de flesta andra täcken är för stora i bogen åt henne. ska dom vara lagoma i bogen blir dom för korta över rumpan.. åå hade glömt bort landins på gävle travet... får försöka ta mig dit å spana men dom har så dåliga öppet tider.. endast gadtid när en annan jobbar.

jippie!!! de var ett sånt... har hittat de .. ska genast beställa .. undrans om de finns något mer att beställa.. har juh fått lön nyss å en bra lön oxå.... tackar så mycket:bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka