• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare knasenknas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 674
K

knasenknas

vad ska ja ha bett el sidepull till min minishettis? ska köra in han nu vilket tror ni är bäst? tacksam :) för svar

Sv: hjälp!

rakt bett.. har ett rakt bett till hästen när jag tömkör, funkar allra best på de.. men variera bett tills du hittar de han/hon passar bäst på...

Sv: hjälp!

hurtigmartina skrev:
rakt bett.. har ett rakt bett till hästen när jag tömkör, funkar allra best på de.. men variera bett tills du hittar de han/hon passar bäst på...

inte ett tvådelat då? utan ett helt rakt?

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
466
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 224
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 311
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
539
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna