• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare AnnaMalm_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 813
A

AnnaMalm_

vet att den här inte ska ligga här men jag hittar ingenting bara till hästforumen menyn är borta hur gör man nu för att hitta alla andra forum?elelr är det något fel på min dator:S :o

Sv: hjälp

nej:S finns inget där, fatatr verkligen ingenting för igår när ja satt hemma vid min dator så var allt som vanligt men nu när ja for till en kompis och sitter vid hennes data finns det ingen meny:S

Sv: hjälp

Då har menyn blivit bort tryckt!
Gå allra längst upp på sidan, till vänster. Där står det meny och så är det någon pil eller nått- tryck där.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 762
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
548
Senast: Acto
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka