rock_89

Trådstartare
På internethemsidor. Jag har skickat ett mail som inte har kommit fram. Kan den ansvarige för sidan se om personen fått det eller inte, eller om det hamnat hos fel person? Det är viktigt!

Sv: Hjälp

Om något skickats fel finns det två alternativ kan man säga: antingen får du ett felmeddelande att det inte gick att skicka till adressen eller så kan de ställt in ett slaskkonto där alla felaktiga adresser inom domänet hamnar.

Sv: Hjälp

Kod:
<html>
<head>
<script language="JavaScript">
function RandomNumber() {
  today = new Date();
  num= Math.abs(Math.sin(today.getTime()));
  return num;  
}
</script>
</head>
<body>
<script language="JavaScript">
<!--
  document.write("This is a random number:", RandomNumber());
// -->
</script>
</body>
</html>

Liknande trådar

IT & mobiler Det är nämligen så att jag blockerat en person på SMS och telefon av olika anledningar. Om jag avblockerar personen, kommer de...
Svar
0
· Visningar
383
Senast: Tilde789
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
737
Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 898
Senast: Raderad medlem 142658
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka