Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! Drömmen om ett eget stall ska bli sann och jag har nog helt klart för mej hur planeringen av stallet ska se ut, så nu vill jag att DU, som antingen hyr in eller har ett eget stall ger mej tips och råd. Lägg in bilder på stall,sadelkammare,foderförråd och ridbana Vill ha alla tips och Massor av ideer så kom igen nu och hjälp mej
Kaan säga att stallet kommer ha 3-4 boxar
MYCKET BILDER
Jag går oxå i dom tankar att bygga eget stall så fort vi finner en gård som är lämplig.
Jag brukar googla, eller gå in på hemnet eller blocket och kolla på hästgårdar som ska säljas, där kan du få maaaasssssssor av bra bilder och insperation. Jag har híttat mycket bra ideer där ifrån....
Ekonomi & Juridik
Hej hej
Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Hästmänniskan Jag tror han blir helt perfekt.
Min älskade arabvalack jag hade som yngre låter precis som ”din”. Red du för mycket i ridhuset hade du...