MissFideli

Trådstartare
Nya familjemedlemmen tog en promenad ;ver tangentbordet och nu finns inte de tre sista bokst'verna i alfabetet :p

Hj'lp!!

Sv: Hj'lp!!

Egentligen borde jag väl inte svara då TS har mig på ignoreringslistan, men jag kan inte låta bli :devil:

En enkel sökning i forumet på tangentbord ger ett antal träffar. Läser man dessutom den nålade tråden så hittar man hjälp omgående, det borde man veta när man varit medlem så länge som TS :angel:

Nya familjemedlemmen tog en promenad ;ver tangentbordet och nu finns inte de tre sista bokst'verna i alfabetet :p

Hj'lp!!

Byt från Engelska till Svenska i språkfältet (eller vad det heter)
language_bar.jpg

Enklast är ju att trycka vänster-shift och vänster-alt samtidigt för att byta inmatningsspråk... (ifall det inte stod nån annan stans)..

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
796
Senast: MJLee
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: DeCloe
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • WE-tråden