Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fick betala både för undersökningen och för bilderna.
Vad ligger det på ungefär? Så man vet vad man ska ha för kontanter med sigLitar inte på att alla tar kort *stenålder*
Ska ni inte till sös för UL? Har ni fått kallelsen än? På vår kallelse stod det pris, noll för undersökning och 10 eller 20 kr per bild (fast vi behövde inte betala någonting).![]()
På vårt första mvc-möte var det mest info om graviditet, matvanor mm. Jag vägde mig, vi lyssnade på bebisens hjärta, urinprov. Har aldrig betalt nåt när jag varit på mvc.
Däremot när vi varit på ultraljud så kostade bilderna. Fast denna gången kostade dom tydligen inget...
Lamborghini: Vi fick inte heller lyssna på något hjärtljud på inskrivningen! Det va ju i v.10 nånting och då är det ju inte ens säkert att man hittar något hjärtljud sådär utifrån.. Vi fick lyssna på hjärtat första gången vi kom dit efter rutin UL i v.26..
Alla barnmorskebesök är gratis!
Vad man pratar om o så tycker jag du har fått bra svar på redan så det behöver jag ju inte upprepa!
Men jag har hört att vissa går dit första gången bara för att prata och sen får dom komma tillbaka några veckor senare på en riktigt inskrivning. Men jag gick bara på inskrivningen direkt..
Okej, jag visste inte att det fanns där. Jag gick till BMM i Högdalen och då gjorde vi UL på sös.
Vi lyssnade inte på hjärtljuden förrän besöket efter UL.
Alla verkar ha lyssnat på bebisens hjärta, varför har inte vi fått göra det..? Nån annan som inte fick göra det vid inskrivningen?
Alla barnmorskebesök är gratis!
inte här, det är bara gratis efter vecka 15 i våran kommun![]()