hmm, en knäpp fråga??

Sv: hmm, en knäpp fråga??

Vad ligger det på ungefär? Så man vet vad man ska ha för kontanter med sig :D Litar inte på att alla tar kort *stenålder*

De tog kort :D Tror det var strax under 200kr för undersökningen och sen 40 kr för bilderna.

Hjärtat lyssnade vi för första gången på efter UL.

Sv: hmm, en knäpp fråga??

Men va sjukt!!

Så om ni ska gå dit för o få preventivmedel eller så så måste ni betala?? Det va min BM som sa att alla besök hos henne (barnmorskor i hela sverige) är gratis..
Då kanske man ska vara glad att man bor på "rätt" ställe då..

jag vet faktiskt inte varför det kostar men det KAN bero på att vårat lasarett håller på och ska privatiseras (men ff landstingsägt så??!):confused: jag trodde det oxå var gratis för jag har varit där på rådgivning o så betalade inget.. ca 4år sen dock.. men en kompis till mig ska oxå ha barn (11 v före) hon fick betala fram till v 15.

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 068
Senast: Amha
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
822
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 384
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår