Hmm vad tror ni o detta?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 971
Sv: Hmm vad tror ni o detta?

Hm.. Nytt för mig var det iaf. Men varför??:confused:

Jag ser bara framför mig att hästarna börjar gnaga på bettet på jakt efter mer av den goda smaken när det har tagit slut alt. blir mkt okocentrerad på arbetet. Inget jag skulle prova iaf.

kanske bra om man har en häst som haft otäcka upplevelser med bett och vid tränsning.

men mina gapar så gärna över bettet så det är inget jag skulle använda.

kanske i början när man vänjer hästen vid bettet, om den tycker att det är väldigt obehagligt.
men att ha det varje dag - nej.

Kan vara en smart grej vid invänjningen, men är det inte enklare och billigare med några havrekorn?:idea:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 015
Senast: Görel
·
Foder & Strö Min hästs massör föreslog att jag skulle prova Evolve till henne. Jag är lite kluven efter att ha läst på hemsidan. Så… Vad säger buke... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 298
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
228
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022