• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Ponnytokig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 173
P

Ponnytokig

Illamående? Flytningar med rött i? Ökade flytningar? Diarée en dag?

Gravid?

(Tar p-piller)

Sv: Hmm...

När hade du mens sist ?

Har precis haft mensen. Den har verkat normal bortsett från att den har dragit över den normala tiden och jag brukar inte ha rött i mina flytningar+ökade flytningar.

Ska ta ett grav.test men vill bara höra?

Kan ju vara att din mens bara fortsatt några dar. Den blir ju oregelnbunden ibland. Eller kan du ha fått en infektion, för då får du ökade flytningar, fast då ofta illaluktande.

Du kan testa dig redan på förväntad mensdag om du har regelbunden mens annars står det på förpackningen hur många dagar det ska ha gått, tror det är ca 14 dagar efter sex.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: pajaztar
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 097
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka