Nafayette

Trådstartare
Har ni fått in höet??
Vi väntar på bättre väder som aldrig kommer och har allt kvar på rot ute på gärdena...

Hur har det gått för er?

AM

Samma sak här... Väntar och väntar på att vädergudarna skall bli milda....

Om det inte sker en förbättring snart så vet jag inte vad jag skall ta mig till. Får väl snart be grannen att rulla allt till ensilage.... :cry:

Här ute på ön så allt utom 1 fält bärgat och klart iof så tror jag att bönderna här bara tar in ensilage.Den sista vallen är slagen och ligger där som ett hån för mig som hoppas på att få efterbeta på den. Vi får sällan regn här på ön, några stänk vilket gör att efterskörden inte tar sig.........

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 745
Hästmänniskan Osäker på hur jag skal lösa det har... Sorry for min dårlig svenska skriving. Har en haflinger ponni som är strässad ved fodring. Ute... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 618
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 335
Senast: Nota
·
Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka