Hööks m fl julkalender

7 kepsar?! En eller max 2 hade väl varit småkul att få, men 7? Gissar att det dök upp ett gäng annonser på CT-kepsar på div sälj-sidor :laugh:
 
Tror inte att det är alla varor på den sida. Det var väl en keps i en färg och ett nosludd i en färg. Mera märkes saker som är dyra varav priset blir dyrt
när jag räknar blev det 24 stycken varor totalt, så det verkar så? om det va andra saker i den så är det ju konstigt att inte visa det på den sidan tycker jag :D men jag kan ha fel
 
Det var tur det, verkade ju helkonstigt annars! Pysslar inte med tiktok så jag tar dig på orden :)
Hon som la upp videon skrev så "Alla saker är bra och kommer komma till nytta, men hade ej köpt kalendern igen tyvärr då den var ganska dyr samt att jag inte fick nån ”wow” känsla för någon av luckorna" det va några ridtights och så med som tur är, men inte värt det för det priset.
 
Kollade genom alla hööks paket och här är mina gissningar
 

Bifogade filer

  • B3C685D9-92CD-4E69-832A-A3917A88DABE.png
    B3C685D9-92CD-4E69-832A-A3917A88DABE.png
    32,5 KB · Visningar: 253
Eller hur! Iaf va det lite andra grejor man såg i tiktok videon men inte alls impad för det priset... om man är gjord av pengar, så visst. Men aldrig i livet att jag skulle vilja betala så mycket för det som fanns i.
Men om man ska bli impad på riktigt skulle ju kalendern bli ännu dyrare. Tyckte Svensk Ridsport hade en helt ok blandning och värdet var högre än priset, inte lägre.
 
Men om man ska bli impad på riktigt skulle ju kalendern bli ännu dyrare. Tyckte Svensk Ridsport hade en helt ok blandning och värdet var högre än priset, inte lägre.
Ja det är nog sant. Men nu är jag en sån tråkmåns som inte vill ha varken keps eller mössa till 400-500 spänn. Visst om man är rik kan jag visst se nöjet i en sån kalender. Men dom allra flera av såna grejor som mössar, keps etc kan man få på rea typ hela tiden. Har köpt en sjukt fin kingsland mössa, helt ny för 150 kr. Nyvärdet på den är 600 kr i butik. Så ja visst. Men jag tycker inte det är värt det alls med dom sakerna. Men det är ju min åsikt 😁 (henne som öppnade på tiktok va inte riktigt nöjd heller) kan ju säga jag hade blivit skit besviken om jag hade köpt en sån o fått dom grejorna med tanke på prislappen. Men som sagt. Då är jag en tråkmåns 😄🤣 jag är väldigt taggad på den från hööks men då tycker jag också om att få lädervård o såna saker så ser fram emot att öppna den och rimligt pris på den.
 
Men om man ska bli impad på riktigt skulle ju kalendern bli ännu dyrare. Tyckte Svensk Ridsport hade en helt ok blandning och värdet var högre än priset, inte lägre.

Men det är väl standard att ingen köper om värdet är lägre än priset? Kolla alla andra kalendrar med allt från mejk till parfym. Ofta pris runt hälften, neråt en tredjedel till och med i förhållande till värdet. Är värdet lägre kan ma ju lika gärna köpa grejerna individuellt :)
 
Men det är väl standard att ingen köper om värdet är lägre än priset? Kolla alla andra kalendrar med allt från mejk till parfym. Ofta pris runt hälften, neråt en tredjedel till och med i förhållande till värdet. Är värdet lägre kan ma ju lika gärna köpa grejerna individuellt :)
Ja självklart, det var svar på inlägget med kommentaren ”Men aldrig i livet att jag skulle vilja betala så mycket för det som fanns i” som fick det att låta som det var överpris.
 
För jag anser det är ett överpris för dom sakerna 🤷‍♀️ Det har ju ingenting med faktiska värdet att göra.
Påslaget på olika kalendrar diffar nog inte så mycket. Man får helt enkelt lägga sig i den prisklass där man anser man får mest värde för pengarna. Själv skulle jag aldrig köpa Hööks kalender, mest för att jag redan har allt jag behöver och ska jag ändå köpa saker vill jag ha lyxigare grejer :p
 
Vilka tråkiga saker man fick i båda kalendrarna. Jag köper hellre det jag verkligen vill ha än att slösa bort pengar på en kalender med struntsaker. För även om det du får i kalendern blir till ett lägre pris så känns det som slöseri om det inte är något man egentligen behöver.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 298
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 644
Senast: vtok
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 939
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 426
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp