Hööks m fl julkalender

Vilka tråkiga saker man fick i båda kalendrarna. Jag köper hellre det jag verkligen vill ha än att slösa bort pengar på en kalender med struntsaker. För även om det du får i kalendern blir till ett lägre pris så känns det som slöseri om det inte är något man egentligen behöver.
Ja det är lite det som definierar en julkalender, att man inte vet vad man får ;)
 
Vilka tråkiga saker man fick i båda kalendrarna. Jag köper hellre det jag verkligen vill ha än att slösa bort pengar på en kalender med struntsaker. För även om det du får i kalendern blir till ett lägre pris så känns det som slöseri om det inte är något man egentligen behöver.
Plus ett på den 👆
 
Påslaget på olika kalendrar diffar nog inte så mycket. Man får helt enkelt lägga sig i den prisklass där man anser man får mest värde för pengarna. Själv skulle jag aldrig köpa Hööks kalender, mest för att jag redan har allt jag behöver och ska jag ändå köpa saker vill jag ha lyxigare grejer :p
Ja det är ju tur att alla är olika ;) jag förstår inte varför folk typ "tar illa upp" för jag tycker svenska ridsports kalendern är slöseri med (mina) pengar 😅 bara för jag tycker den är alldeles för dyr för 3000 spänn för några märkes-kepsar etc. Jag gillar ju personligen att köpa kalender, tycker det är skit kul att få en överraskning varje dag, och tror dom flesta sakerna i Hööks kalendern kommer till användning hos mig, personligen tycker jag för mig att det är stor skillnad mot 1000 kr för lite roligt vs 3000 kr. Därav min kommentar angående det, jag köper gärna en kalender eller flera varje år bara för jag är som ett stort barn. Hade det varit roligare saker i den från svensk ridsport så hade jag kunna se mig själv köpa en sån, men jag tycker verkligen inte den är prisvärd, vilket bara är min åsikt, så får andra jätte gärna tycka motsatsen till det ;) Så som sagt fattar jag inte varför folk tar illa upp för jag tycker den är dålig :angel: Det är ju bara min åsikt.

Där finns ju köpare till båda kalender, så alla tycker olika- Hööks sålde slut på 2 dagar och den från ridsport blir säkert såld slut den med :rofl:
 
Om du räknar mig som en som ”tog illa upp” har du massuppfittat. Jag tyckte däremot resonemanget att SRs kalender var orimligt dyr medans Hööks var prisvärd haltade lite.

Vad som räknas som ”roligt” i en kalender är ju subjektivt.
 
Om du räknar mig som en som ”tog illa upp” har du massuppfittat. Jag tyckte däremot resonemanget att SRs kalender var orimligt dyr medans Hööks var prisvärd haltade lite.

Vad som räknas som ”roligt” i en kalender är ju subjektivt.
förlåt förlåt helt OT och jag har inte ens varit aktiv i tråden tror jag men...den felstavningen 🙈 jag såg den i högermenyn och kunde ju inte låta den stå utan kommentar. What a glorious disaster 😆 (Obs inte illa menat mot dig på något vis Elektron, bara som allmänt trams!)
 
Jeg kunne godt tenkt meg Effol sin kalender. Å få masse små tuber og burkar med ting så man kan teste for en billigere penge enn de andre kalenderne er mer min stil. Selv om pakker er gøy, så er jeg så kresen at jeg ikke har lyst til å bruke penger på ting jeg kanskje ikke vil ha.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 522
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 648
Senast: vtok
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 109
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 428
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp