Hööks träns??

Lollan

Trådstartare
nån som har detta tränset från hööks?? :banana:
håller det bra, hur känns materialet?? mm mmm...
det är ju ganska billigt (329) så man undrar ju hur kvalitéen är... :smirk:
:bow: :bow:
 
Har ett sådant träns...första gången det blev lite blött av regn så blev det väldigt hårt i lädret. :crazy:

Men det är väl som de säger...man får det man betalar för...ibland lönar det sej med kvalitetsgrejor istället! ;)
 
jo det är snat men även om det inte är så dyrt så kan det va bra ändå:
mitt träns ett svart med mässing spännen pris:329 kr hur bra som helst tål alla väder håller sig mjukt och fint :love:
 
jag köpte ett pullarträns (kastajnfärgad) på rea på hööks...då kosta d 129 (!) d hade kostar ca 600 kr.. :D
men ja tog bort nosgrimman så d ser ut ung fom ett Westernträns nu :rofl:
 
Jag har det tränset fast jag har tagit bort nosgrimman, har det som hackamoreträns. Visst är det stor skillnad i läderkvalité jämfört med mina andra träns, plastigare pch hårdare, (Hubertus, Stubben, Morris & Nolan) men som slit och släng i skogen duger det. Haft det i 1.5 år och det har ej tappat färg, blivit hårdare än det var som nytt och då har jag ridit med det i regn ett par ggr och ej putsat på det överdrivet.
 
Har inte tränset, men det verkar väl okej.
men den ljusa färgen är orange i verkligheten :crazy:
 
Jag har det som är londonfärgat och det har hållit färgen. Är lite orangevarning på det men det är rätt läckert på vår tigerskäck med koludd på hackets nosgrimma. :D
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
966
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
573
Senast: valy
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
821
Senast: MiniLi
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
689
Senast: Emmi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Arbetsintervju
  • Den första tråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp