Höra/läsa/säga/skriva fel del 2

Hade jag sett er hade jag nog inte tagit fel, men när jag läser med sömnbrist blir resultatet ofta ganska kreativt 😆 Med det sagt är det ju alltid bra att vara på den säkra sidan vad gäller hälsan 😄

Inte säkert. Vi är väldigt, väldigt lika. ;)

2981EC38-366D-4669-B8BA-176AD47F5951.jpeg
 
Kan vi skylla på att jag inte är riktigt i form? Dressyren tog slut så återvände till SVT Plays startsida. I karusellisten med programförslag ligger en som heter ”Smygtitta på bidragen” med etiketten ”exklusivt” och bannern ”1 dag kvar”.

Satt och stirrade på det i säkert en minut och tänkte ”men hur ska det gå till?” innan jag fattade att det handlade om Melodifestivalen och inte elbidraget.
 
Tråden "Flyttar ni på helig hummer?" var enligt min hjärna mer rimlig än "Brukar ni svara på hemligt nummer?". Jag går och lägger mig nu😐
Jag har ett halssmycke som passar. En stor halvgenomskinlig glashistoria som jag när jag var riktigt liten trodde föreställde Jesus. När jag blev lite lite äldre började jag fundera på om det inte var ett skaldjur, varpå smycket fick namnet Jesuskräftan.
Det är en hummer på bilden.
 
”Underhålla lång man” och mina tankar går genast till lite snusk och undrar varför man har mer problem att underhålla en lång man, jämfört med en kort?

När pälsglans användes fattade jag genast.
Tänkte just skriva nåt liknande. Bra att jag inte är ensam om att tolka rubriken tokigt. :laugh:
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 422
Senast: LiviaFilippa
·
Fordon Om tråden inte ligger rätt så får den flyttas till rätt ställe. Lite svårt att veta var den hör hemma. Jag ska skriva upp för BE i...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
564
Senast: niardasp
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 340
Senast: kubikmeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp