Hörlurar som sitter

warg

Trådstartare
Jag har tappat bort mina bluetooth-hörlurar som jag verkligen gillade, och nu behöver jag köpa nya. Jag har tittat lite på sådana som sitter som ett clips runt örat. Även om de jag hade innan satt bra har jag varit orolig att tappa dem, särskilt när jag rider för tränare. (Jag har kört med kirurgtejp över örat för att säkra upp, inte helt bekvämt, kommer alltid hår emellan!) Är det någon här som provat den typen av hörlurar - funkar de bra? Eller har ni några andra tips på hörlurar som garanterat sitter bra? Kanske sådana med bygel runt nacken? Jag måste kunna ha hjälm som over ears är inte aktuellt.
 
De jag haft som satt bäst hade en bygel som man hängde över örat. De satt som berget! Men kan inte tipsa om några för de var med sladd och köptes för över 15 år sen och har gått sönder/försvunnit för längesen. Men de var både sköna och satt bra!
 
Kolla in löparhörlurar med bygel runt örat alternativt bygel i örat och sladd runt nacken. Jag har ett par Jaybird Tarah och det finns inte på kartan att de skulle åka ut ur örat. Jag springer och tränar i dem, hänger i bland upp och ner, dansar, etc.
Samma med tidigare modell jag hade (kommer inte ihåg vad de hette) som hade bygel runt örat.
 
Maken kom hem med ett par Jabra Active 4 till mig :heart Nu hoppas jag att de sitter, men det känns väldigt stabilt. Men jag säkrar nog med en tejpbit när jag rider ändå tänker jag.
 
Maken kom hem med ett par Jabra Active 4 till mig :heart Nu hoppas jag att de sitter, men det känns väldigt stabilt. Men jag säkrar nog med en tejpbit när jag rider ändå tänker jag.
Ska tydligen finnas sån ”öronbygel” man kan sätta på iphones trådlösa, kanske finns till dessa också?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vilka hörlurar ska jag köpa till min android smartphone? Jag vill ha möjlighet att ha hörlurar i och lyssna på något (t.ex. ljudbok)...
Svar
5
· Visningar
632
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag tycker det är skitsvårt att hitta en bra handsfree. Köpte en Sony WI-C300 som hade en grym batteritid, sitter bra i örat men sitter...
Svar
13
· Visningar
1 036
Senast: Angel
·
Relationer (om någon lyckas lista ut vem jag är, så dela inte, fördrar att vara anonym i denna tråden) Jag har nyligen gjort slut med sambo som...
Svar
18
· Visningar
1 685
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp