Höga plaststolpar?

Krisse

Trådstartare
Hej!

Är i färd med att bygga en liten (ca 4,5x4,5m), flyttbar, konvalecent hage åt en unghäst. Hon får vara ute några timmar per dag och då tycker jag att det är lika bra att hon kan ägna den tiden åt att äta! Jag vill alltså kunna flytta min konvalecent hage ofta så att hästen får ny tillgång till gräs. Då är ju plaststolpar det enklaste att ha o göra med...MEN jag har bara sett plaststolpar som är 1 m höga.
Finns det att få tag i plaststolpar som är ca 1,20-1,30 m höga?

Tacksam för svar!

/Kristin

Sv: Höga plaststolpar?

Hej!

Är i färd med att bygga en liten (ca 4,5x4,5m), flyttbar, konvalecent hage åt en unghäst. Hon får vara ute några timmar per dag och då tycker jag att det är lika bra att hon kan ägna den tiden åt att äta! Jag vill alltså kunna flytta min konvalecent hage ofta så att hästen får ny tillgång till gräs. Då är ju plaststolpar det enklaste att ha o göra med...MEN jag har bara sett plaststolpar som är 1 m höga.
Finns det att få tag i plaststolpar som är ca 1,20-1,30 m höga?

Tacksam för svar!

/Kristin

jag har nyss köpt stolpar från Börjes till ett bra pris.

de brukar även finnas där det säljs ladugård/stall tillbehör

Sv: Höga plaststolpar?

Tack för svaren!

Bor 5km från lgprodukter så det blev ju lätt fixat!:rofl:

/Kristin

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 491
Senast: Lavinia
·
Anläggning Vi har redan ett hagsystem över knappt 1 ha och reglerar gräsintaget hyfsat ok med att öppna olika tider på dygnet till främst 7 st...
Svar
6
· Visningar
1 950
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 002
Senast: tuaphua
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 201
Senast: Twirro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka