Höga tarmljud!

Fashionistan

Trådstartare
Vad kan höga tarmljud bero på? Att det skall låta vet jag, men ska det verkligen *slurpa* så att man hör det typ 1 m i från hästen?

Sv: Höga tarmljud!

Mina hästar låter iallafall i magen. Och det är inget fel på dem (vad jag vet iallafall;)).

Mina hästar låter iallafall i magen. Och det är inget fel på dem (vad jag vet iallafall;)).

Nemen det var ju skönt att höra :) kanske är så att vissa kurrar mer än andra, som på oss människor :) Min lilla har tunnat ut och blir nu stödfodrad, kanske beror på det? Att tarmarna kommer i gång ordentligt :)

Ja det kan det nog vara;)

Jag har iallafall aldrig hört talas om att de kan låta för mycket i magen, så det är nog ingen fara med din lille pålle!

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 226
Senast: Mint
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
745
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 376
Hästvård Någon som har erfarenhet av UV-benskydd till häst och kan rekommendera? Jag har en häst med höga vita strumpor som lätt blir solbränd...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈