JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Ridsport)
Efter att två klubbar avstått start är Högbo Ridklubb klart för final i ponnyallsvenskan i hoppning vilket betyder medverkan i helgens final i lag-SM på Strömsholm.
Läs mer...
Moderator
Sv: Högbo RK till SM-final
GRATTIS!
Kul för klubben efter allt tjafs som har varit senaste tiden!
Hästnyheter
Efter att samtliga fem zoner nu haft sina tre omgångar av ponnyallsvenskans elitserie, står startfältet till finalen - lag-SM under...
Hästnyheter
I helgen avgjordes Ponnyallsvenskan division 2 hoppning i Dalarna på Leksands ridklubb. Efter tre omgångar stod det klart att segrande...
Hästnyheter
Nu är även zon Polar i ponnyernas elitserie klar och ytterligare två lag har kvalificerat sig till finalen i lag-SM på Strömsholm.
Hästnyheter
Det har blivit dags för elva lag att göra upp om SM-medaljerna i ponnyernas elitserie i hoppning. Medaljerna delas ut efter två omgångar...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Äter några rutor Apelsinkrokant till lunch.
Fint väder så jag tror jag tar en omväg tillbaka till kontoret.
em76
Alldeles nyss
Svar: 640
Visningar: 18 311
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Fast vad är tekniskt bäst, minnst missar? Eller tekniskt svårast?
Och på tal om österike, det är som säkert är svårsjunget och få om...
Lobelia
3 minuter sedan
Svar: 1 075
Visningar: 24 062
Allmänt
Bildtråd
Gnägg Idag tömkörning med kapson. Hon har strulat lite vid tömkörning, tänderna är förstås kollade, och jag försöker hitta olika sätt att få...
Görel
3 minuter sedan
WE-tråden
Svar: 703
Visningar: 61 754
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr För mig som inte tycker utbildning är roligt, så skulle jag lätt köpa flera färdiga hästar im jag hade pengar. Man utvecklas ju ändå...
zarmino
8 minuter sedan
Svar: 1 442
Visningar: 112 516
Grenar