Höja försäkringen?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Lisaaa__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 946
L

Lisaaa__

Hallo!

Någon som vet om man kan höja försäkringen utan vet intyg? Kan man höja bas, vetrinärvård och liv utan intyg? Har ett gammalt vet bes papper ( Jan -07 ) dock med 1 grad h. bak. ( försäkrad i agria )

Svara gärna den som vet :D Tack!!

Sv: Höja försäkringen?

Beror på bolag och summa. Vid höjning får du dock mest troligt reservationer för tidigare skador, om det är intygslöst.

Det gamla pappret är 'värdelöst', de får vara max en månad.

Men enda som kan svara på om du kan göra din höjning utan vetintyg är ditt försäkringsbolag.

Jag höjde från 20 till 30 med bara ombudsbesiktning, från 30 till 40 krävde de vetintyg dock. (Annat bolag än Agria)

okej, tack för ditt svar.

Någon som vet vad som gäller för agria? Kan man höja den en summa utan vet intyg?

Tacksam för svar :D

har tyvärr inte en aning. alrig behövt kolla upp sådant.
Men agria har väl jätte bra telefonlinjer som kan svara på sådant. ring dom . och så kan du berätta för oss som inte vet sen ju:) så kan vi lära oss något nytt

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 620
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 071
Ekonomi & Juridik Har ju sett här att många är rädda för att köpa häst utan försäkring. Uppfödare är rädda för att sälja häst utan dolda fel försäkring... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 848
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka