Homeworld & Heroes ???

Hero

Trådstartare
Någon på buke som har spelat dessa spel ??

Jag tänker på... Homeworld, Homeworld 2 , Heroes of might and magic 3-5

Det skulle vara roligt att möta någon över internet på dessa klassiska mästerverk :cool:
 
Sv: Homeworld & Heroes ???

Jag spelade mkt Heroes Might and Magic förr. Tack för påminnelse får nog ta och leta upp spelen!
 
Sv: Homeworld & Heroes ???

Homeworld spelades en del. Inte tvåan dock, gillade definitivt inte den lika mycket.
 
Sv: Homeworld & Heroes ???

Heroes spelade jag mkt förr..

Köpte 5an och testade förra året, men blev inte lika förtjust i de som de äldre spelet faktiskt...
 
Sv: Homeworld & Heroes ???

kl

jag spelar mkt heroes 3... har testat fyran men tyckte det segade sig o va konstigt.. så trean e bäst.. men förr spelade ja både tvåan o ettan.. men tror ej an kan ha dem på de lite nyare datorerna??
 
Sv: Homeworld & Heroes ???

Jag spelar ganska mycket Heroes 3, har fyran också men tycker inte alls den är lika bra. Kan bero på att jag inte fattar lika mycket av det. :angel: Dock har jag inte testat det på ganska många år, kanske borde ge det en chans till. :p
 
Sv: Homeworld & Heroes ???

Heroes spelade jag väldigt mycket innan, men jag har liksom glömt bort det, men det är verkligen skitkul! Särskilt 1-3:an : ]
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: 95johsv
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 693
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 948
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp