Hööks bling-bling grimma

Sv: Hööks bling-bling grimma

det har de tagit hem nu... ser jättefin ut men sen hur den igentligen är det märks har inte lust att beställa en o sen är det bara skit

Har kikat på den i affären och på flera stycken satt strasset redan löst. Annars var det hyfsat läder och så, men jag köpte ingen just eftersom strasset verkar sitta dåligt.

jaha kunde nästan gissa att strassen kunde sitta lite dåligt. Men den är ju så fiin. Ska nog kolla på den iallafall:)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Blyger
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Är det någon som har Hööks meshkavaj Jamilla? Hur är den i kvalitet? Sann i storleken? Hur ser den ut i verkligheten?
Svar
5
· Visningar
505
Senast: ascha
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 942
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur