Hööks breda plaststigbygel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare diny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 904
D

diny

Någon som har dom eller sett dom live?

Funderade på om man skulle beställa dom när jag beställer sadeln

Sv: Hööks breda plaststigbygel

Jag har dem.... Är super nöjd...får inte kramp i fötterna som jag brukade få efter längre turer förr...plus att jag tycker det känns som om jag har bättre balans med dem då foten vilar på en större yta...tycker absolut du ska köpa dem...man blir inte lika kall som man blir med stigbyglar i rostfritt stål..

Tycker dom är supersköna! bra pris också! :)

pfiff har likadana och med samma effekt till samma pris, jag är super nöjda med mina, så de bore vara desamma som hööks.

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
232
Senast: Fibusen
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
536
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 417
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka