Hööks höga vita benskydd

linzan

Trådstartare
Nån som har de höga vita benskydden från hööks?
Isåfall är dom bra och är dom värda priset? (399)

Om du menar damaskerna så har jag dom. Jättebra sitter dom på mitt sto men vita var dom bara första dagen.... det hjälper inte att tvätta dom för det går liksom inte bort. Det blir repor i materialet /skinnet...

okej, va synd....men jag behöver nåt som ger stöd för hon är lite klumpig :D
Men färgen är ju inte hela världen, huvudsaken är ju att de funkar!

Menade du verkligen damaskerna? Inte de andra vita som man typ använder som stöd istället för att linda benet? Tycker att de är snygga i katalogen men blev lite besviken när jag tittade på de i verkligheten. Har dock inte provat själv.

Jag har två par som är som de som mirage menar, men jag har inte köpt dem på Hööks. Hittade dem på Eko för typ 250:-/par... (Blå till färgen.) De har varit bättre än jag förväntat mig.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 311
Senast: Silje
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
521
Senast: Elo
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
705
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025