Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@KrullTroll Det är just på vintern man rider i täckkjol. Man har den över ridbyxorna får att hålla sig varm.
som ett par termobyxor men utan det tjocka tyget på insidanSom en slags filt med dragkedja?
som ett par termobyxor men utan det tjocka tyget på insidan![]()
Uhip har en sommarvariant... eller ja, den lämpar sig väl inte direkt i temperaturerna som är ute just nu. Men de har en regnvariant av sin kjol. Jag tycker täckkjol är helt optimalt. Slipper man att det blir så otympligt. Uhip har i alla fall så man kan spänna kjolen lite runt benen, så den inte blåser upp eller liknande.Totalt!
Trenden har inte nått min håla helt enkelt
Men på riktigt, rider folk i kjol? Och så intensivt att det skapas en vintervariant? Varför finns ingen sommarvariant?![]()
Och när du säger det så, så tycker jag att ett schabrak i kamo hade varit grymt!!![]()
Det hade inte Hööks förra variant, och dessutom bara dragkedja fram. Så jag misstänker att detta är en uppdaterad täckkjol.Uhip har en sommarvariant... eller ja, den lämpar sig väl inte direkt i temperaturerna som är ute just nu. Men de har en regnvariant av sin kjol. Jag tycker täckkjol är helt optimalt. Slipper man att det blir så otympligt. Uhip har i alla fall så man kan spänna kjolen lite runt benen, så den inte blåser upp eller liknande.
Ja, hööks förra variant var lite fail på så sätt. Den var inte helt genomtänkt, och jag kan inte förstå hur det var tänkt att man skulle rida i den.Det hade inte Hööks förra variant, och dessutom bara dragkedja fram. Så jag misstänker att detta är en uppdaterad täckkjol.
Jag har inte testat själv men ska nog skaffa en nu när jag står i stall i skogen utan ridhusMen blåser det inte in? Och kommer snö in under?
Haha!! Att en kjol kan väcka så många frågor![]()
Var inne och klämde på dom beigea benskydden från JH.
Dom ska jag ha
Kommer dock bara i M och L. Hästen har S fram och M bak. Så jag hoppas dom passar.
Fanns inga M inne just nu annars hade jag köpt dom på en gång.
Näääj så fult![]()