Hööks höst/vinter 2014

Gick in på hööks idag för att köpa presentkort till min systerdotter och där hängde det ett par handskar som ropa mitt namn :angel:
Funderar på att maila ut mitt foto till landets hööks-butiker och inte låta dom släppa in mig :D

Skaaaa fota, ska bara hitta ett ställe att ladda upp bilderna på. Mina fb-vänner delar kanske inte min shopping-glädje :p

Har idag shoppat ett marinblått dressyrschabrak, vita fleecelindor och ett nytt pullarträns på Hööks. Mycket nöjd, hoppas tränset passar bara :)

Jag var inne på Hööks idag, man får passa på när pojkvännen bor i stad som har affären ^^

Jag behöver egentligen inte fler schabrak men kunde inte låta bli.

Dom e ju så snygga!! Har nu ett turkost och ett orange...men det gröna e lockande oxå.
Men nej! Inga fler schabrak detta året iaf. Inte förrän jag slitit ut/sålt av några.

Var förbi Hööks idag och skulle egentligen bara lämna tillbaka reabröstan som var för stor... Meen den fanns ju såklart kvar i en strl mindre så bytte bara storlek o ska prova igen. Dessutom följde två bett med och ett stalltäcke med 150 g från den nya katalogen som kändes himla_bra. Är rädd det är stort dock.

Det är livsfarligt att bo ett par km från en Hööks butik och jobba ett par km från en annan Hööks butik. Bidde visst ett rosa Devlin Schabrak.

Så den här månaden har jag alltså shoppat
Martingal + stoppar, senskydd och två schabrak på hööks.

Utöver det så har jag köpt säkerhetskorg till stigbyglar, damasker, fårskinnspadd, sadelgjord och reflexer.

Är nog säkrast min man aldrig får veta vad det kostar :angel:

Eftersom min ponny varit skadad större delen av sommaren har kopiösa mängder bandagematerial ätit upp potentiella shoppingpengar. Nu är hon i princip hel igen, så nästa månad då jäklar! :D

Tänker köpa expert flatwork-skydden till nämnda ponny, har letat jättelänge efter neoprenskydd i shettisstorlek. Ett blått eller lila cavalier schabrak till hästen är jag också sugen på, också behöver jag minst 2 par nya ridbrallor. På riktigt behöver, har bara ett par kvar som är hela nu. Tror det blir nån av jeansvarianterna (eller båda? :angel:) och ett par JH collection tempo i latte. Tycker att de har mycket fint denna säsongen, gillar det lite mer klassiska temat :)

Shoppade loss lite förra veckan.
*en flaska Ultrashield flugmedel
*Grimma + grimskaft set för 49 kr :)
*Pannband till mig själv
*Excellent ridbyxor!!!! Jag som lovat mig själv att inte köpa ridbyxor från Hööks då de jag köpt tidigare varit av väldigt dålig kvalité. Men de är väldigt sköna iaf! Och snygga, enkla och klassiska. :) Hoppas att de överraskar mig i hållbarhet!

:):)

Någon som har köpt Jh vicentina schabrak? Tycker att det var riktigt fint irl! Blev mkt sugen på att köpa ett sånt.

Shoppade loss lite förra veckan.
*en flaska Ultrashield flugmedel
*Grimma + grimskaft set för 49 kr :)
*Pannband till mig själv
*Excellent ridbyxor!!!! Jag som lovat mig själv att inte köpa ridbyxor från Hööks då de jag köpt tidigare varit av väldigt dålig kvalité. Men de är väldigt sköna iaf! Och snygga, enkla och klassiska. :) Hoppas att de överraskar mig i hållbarhet!

Jag är mycket nöjd med mina excellent men har bara haft dem i ca ett år så har inte slitit så mycket på dem.

Jag åker nästan förbi hööks varje gång jag åker till jobbet. Det är illa. Tur är väl att jag inte har någon ridhäst utan två A-ponnyer. Jag var överlycklig när jag på hemsidan såg att det fanns skydd ända ner till mini. Svängde förbi efter jobbet igår och blev så besviken. Dom var ju bara tygbitar med spännen. Är det ens någon idé att köpa dessa?
Jag vill ha skydd när jag kör ute men vill inte ha hårda senskydd.
Vad tror ni, är det att kasta pengarna i sjön?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 442
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 621
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka