Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja jag hoppas verkligen att de kommer till Örebro.
De håller på och bygger en massa nya lokaler vid marieberg och i den ena har intersport öppnat och sen ska det bli biltema i nästa och de på biltema sa till mig att det skulle bli en hästsportbytik brevid dem, så jag hoppas att det är hööks de menar!
Jag kontaktade dem och frågade. Tänkte lite smart och tyckte jag kunde få jobb där. Men det stämde alltså inte. Var massor med folk som hört av sig och sökt jobb osv. och han verkade måttligt road av det här ryktet.
Vad tråkigt att det verkar som om det är felaktiga uppgifter .
Jag har också hört från flera personer att Hööks ska öppna vid Marieberg. Nåväl, om vi tjatar lite på Hööks kanske vi får vår Hööks-butik, eller vad säger ni? Finns säkert många som önskar att det fanns en och jag tror de skulle få ett ganska bra kundunderlag.
Hästmänniskan
I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...