Hööks Lädergrimma

cactuspower

Trådstartare
Är det någon här som varit och klämt eller ev. till och med har hunnit köpa Hööks lädergrimma? Vad tycker ni om den? Den såg ju okej ut på bilden, men man blir ju nästan lite fundersam eftersom den var så pass billig :smirk:

Den här är det jag menar:
410005.jpg

Sv: Hööks Lädergrimma

jag tänkte ta en chansning idag o köpa den, kan skriva senare om den när jag köpt den!

Åh, den var ju jättefin! Jag menar... för en sån billig peng tycke rjag ändå att man kan ha råd med att den inte är i toppkvalitet. En sån ska jag definitivt köpa om dom finns kvar! :love:

en sån vill jag ha .. slit å släng eftersom han förstör alla sina grimmor.. tre lädergrimmar å ett träns på några månade*suckar*

Grimman är förvånansvärt mjuk och fin, jag köpte 3 st härom veckan och är mycket nöjd med dem. Däremot fanns det smärre "skönhetsfel" på samtliga grimmor, svarta fläckar ffa på det gula "fodret" vid nos och nacke, och en del repor i lädret.
Men med tanke på priset anset jag att det är en mycket prisvärd och bra grimma, skulle gärna köpt fler om det funnits fler i strl cob i butiken :D

Hlsn Helena

åh, jag fick precis julkatalogen och såg grimman och tänkte: det här måste nån bukare redan ha en tråd om! :D

jag får slänga mig på pendeln en dag och se om de har ponnystorlek i affären. pållen har aldrig haft en lädergrimma, och alla mina vanliga grimmor går antingen sönder eller försvinner just nu, så det här blir en fin investering. kanske till och med tar två eller tre om det finns! (kan ju ge en av dem till fölungen, den kan han ha i några månader och sen får ponnyn den också! :) )

Vet inte om de är någon vidare kvalité på den men den är rätt fin, funderade faktiskt på en sådan i går, men den är ju brun :p Svart ska det vara ;) Men den är ju inte så dyr så man kan ju kosta på sig den även om det inte är någon direkt Stübben-kvalité på den ;)

Har också köpt en igår. Mkt mjuk och fin men som sagt inte helt prickfria. De låg i en står trådback och verkade ha legat ett tag. MEn HELT klart prisvärd. Återkommer förstås efter att jag har varit i stallet idag om grimman ligger i tre delar :)

Säkert nåt de har beställt, som sen inte motsvarat förväntningarna, så har de inte vetat vad de ska göra av dem. Därav priset..

towe skrev:
Har också köpt en igår. Mkt mjuk och fin men som sagt inte helt prickfria. De låg i en står trådback och verkade ha legat ett tag.

Kan det inte vara att de säljs så billigt då alla verkar vara prickiga?!

Jeg kjøpte en på fredag.
De er helt Ok, men noen av de var dårligere enn de andre. Jeg lette frem en som så grei ut i str cob men hadde ikke tid å lete etter en Ok i str full :(

69 kronor om man handlar för minst 150:-. då får man köpa max tre grimmor tilld et priset.

Tigertofflan skrev:
Nä? man behöver väl inte handla för 150 kronor? Det står det inget om på hemsidan?
nä, det gör det faktiskt inte.. så dumt. men det står i katalogen i alla fall.

När vi var nere i västerås för nån helg sen åkte vi förbi hööks, köpte en till min polle och en kompis köpte också en, har tyvärr inte sett den på min polle än då han är på "semester från mamma" men den ska sitta bra på honom.

I övrigt är det en mjuk och härlig grimma, ska köpa fler nu när jag beställer från nätet, har en grimmördare till häst.. =) Billig och bra grimma..

Klämde lite snabbt på en i förbifarten när jag var på Hööks och håller med om att den kändes väldigt mjuk och skön!

Darina skrev:
"Grimma 69,- När du handlar för 150,- Max 3 st per kund och köptillfälle"
Det enda jag ser är

"Max 3 st per kund och köptillfälle.
Erbjudandet gäller så långt lagret räcker, dock längst t.o.m. 05-11-15."

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
593
Senast: Kristall10
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 234
Senast: Reshästen
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 011
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka