Hööks nya täcken

Comfort

Trådstartare
den för 229 och det gråa ullet, hur är de i kvaliten? snyggast tycker jag det billiga är, men är det skitkasst?
ska användas som tävlingstäcke, så endast från banan och hem.

Sv: Hööks nya täcken

Dom är ju inte nya, de finns ju med i katalogen.

årets katalog menar du? ja då tycker jag de är nya. jämfört med föregående år :smirk:

synd att kalla dessa ulltäcket då dom är extremt tunna!

Har också kikat på det billiga, å isf samma användning av det som du tänkte. Jag följer denna tråd. :D

Tycker dom är snygga, passa på nu är 20 % på alla täcken;)

fast jag funderar skarpt på att vänta tills de öppnar i kalmar. Trots de 20% kommer ju frakten till, och då blir de ändå samma pris.

Nån som vet om de brukar ha mycket öppningserbjudanden?

Jag trodde du menade att det hade kommit ännu nyare då katalogen kom för typ 2månader sen.:smirk:

den för 229 och det gråa ullet, hur är de i kvaliten? snyggast tycker jag det billiga är, men är det skitkasst?
ska användas som tävlingstäcke, så endast från banan och hem.

Jag hittar inget ulltäcke vad heter det täcket ?:angel:

SM summersheet heter det för 229, och brevid på sidan ligger SM woolen rug

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 369
Senast: Silje
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 239
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka