Hööks nya träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 794
Sv: Hööks nya träns

Jag ar intresserad, men vill titta och kanna forst om jag ska kopa det. Jag tycker hakar ar praktiskt och att man valja nosgrimma, alskar fargen

Hakar är praktiskt, men passar mest bara på islandsträns... Tycker det där tränset ser väldigt billigt ut, men det är min personliga åsikt :)

Tycker det där tränset ser väldigt billigt ut, men det är min personliga åsikt :)

Vad gör det om det ser billigt ut. Inte tror jag att man rider sämre, är sämre på något sätt. Kanske har men inte ekoonomi att köpa dyra tex stubben träns. Se det så här..."Billigare är bättre då kan man ju byta ut det oftare"
Det är inte utrustningens kvalitet som gör ridningen det är känslan och filosofin.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
547
Senast: Shixle
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka