Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Sv: Hööks nyheter! *en klassisk buketråd*

Jisses amalia! Det hade jag missat, beror väl i och för sig för att jag är hopp nisse och kollar på mer typiska hoppträns :angel:

kl

Min katalog kom igår! :laugh:

Tycker att tränset CH Galway är jättesnyggt, liknar Dyóns träns väldigt mycket! :D Inåtvända hakar! Bra pris också!!!

Annars fanns det väl ganska snygga saker denna gången tycker jag! :laugh:

Diana

Älskar också det tränset..
Det jag ska köpa är i alla fall ett marinblått schabrak, det med vit pp som är lite fluffigt, skrittäcket som var marin/röd/vitt, och en Thorowgood T6! Vi får se om jag får med mig tränset också :)
Ska nog tillägga att jag klämt på galway och det är riktigt mjukt och fin kvalitet!

Kolla på online katalogens baksida (sista sidan). :idea:

Jag hittade det :D Och nu sitter jag här och tittar på onlinekatalogen i stället för att skriva psykologirapport :mad:

Sökte på galway och det var noll träffar. Hittade online katalogen och jisses, det var snyggt.

Skumt! Sökte senast idag och hittade det direkt. Men det ÄR väldigt snyggt hur som helst :laugh:

Idag har jag varit på Hööks!

Klämde på Galway, riktigt mjukt läder!!! :d Verkar vara väldigt prisvärt för den designen + läderkvalitén! :laugh:

MEN jag har precis köpt ett nytt träns, så behöver inte något mer just nu...

Jag köpte istället skrittäcket i fleece (99 kr!!) och ett par mörkbruna lädertyglar med stolpar oh mässingsfärgade spännen till det nya tränset! :laugh:

Diana

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka