Hööks rea, vad tycks??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 52
  • Visningar Visningar 3 591
H

Havregryn

Årets mellandags rea har börjat, vad tycks??

JAg tyvkte den var mager i år.. ska nån handla nått??

Sv: Hööks rea, vad tycks??

jag hade trott att de hade haft lite mer täcken på rea, jag är emot hööks täcken annars, men gilar verkligen de oranga täcken.. men nå väl, ska inte handla nått iår..

Funderar på att köpa täckesgrejorna i rosa :love:

Funderar också på att köpa täckes-settet..inte i rosa dock :p

Jag har bara tittat på nätet, och det enda som var intressant är väl HP stalltäcket med magplatta.

Det andra HP täcket, det i ljusare blå, sånt har jag förresten, och det är något så otroligt som ett Höökstäcke med PASSFORM. Jag HATAR Hööks thermo mastertäcken som pesten, men HorsePowertäckena tycks vara ungefär en miljard ggr bättre. Nya fbldonnar har två HP-täcken och båda sitter utmärkt, kors i taket.

var ju biligt de settet, men funderar hur fleecen är?? ser ut att vara knakigt spänne...

termomaster borde försvinna =/

men nå väl, satt och kikade på innetäcket, biligt, men onödigt när man inte riktigt behöver de.

Men allmänt mager rea iår tycker jag..

Har precis beställt det blå vintertäcket och det denimblå dressyrschabraket...
Hööks täcken har i regel suttit jättebra på mina araber.

hihi de har jag köpt till min skimmel tjej, kommer nog bli jättefint :d , fasst de e få i storlekarna fanns bara nån enstaka kvar i full - 145, en rosa fanns o två marin en lila tror jag de va som va kvar :devil: :(

därför jag tänker köpa det mer som skoj för att mobba min pålle :p

var ju biligt de settet, men funderar hur fleecen är?? ser ut att vara knakigt spänne...

fleece täckena är jättebra där inga problem med spännen inte ;)
köpte de ros idag, och spännen är jättebra, de är kryssgjordar på täcket också
men bara ett bogspänne

Nu har jag shoppat lite... Tyckte det var en bra rea.. Kanske eftersom det jag velat ha ur katalogen var med på Rean :D

Köpte ett grått hoppschabrak, tränset m. stenar och den täta svarta ryktborsten... Sen fick det vara bra... Får handla mer nån annan gng:)

*knapplån*

Någon som har varit i hööks affären i göteborg? Finns det mycket kvar eller borde man beställa på internet?

bra visserligen handlar nog inte vi i samma hööksbutik men iaf :D

haha joo men åk o kolla de borde ju finnas nån 135 kvar =) fanns mest ponny kvar iaf ^^ och minst full :p

hihi jaaa fast det får nog bli ljusblått de fanns va? :p jag tänkte mest på att alla mina grejer e babyblåa typ :p :D

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
874
Senast: TinyWiny
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
239
Senast: Jeps
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
366
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 156
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka