Hööks sadel

Pigalle

Trådstartare
Såg att Hööks inte säljer sigma syntetsadlen längre. Utan nån ny syntetsadel för 1500 kr.
Nån son vet nåt om den eller har den?

Sv: Hööks sadel

Jag å min kompis va förbi hööks i upplands väsby i onsdags för att kolla hur sadeln va. men å hade dom inte fått sadeln än. den skulle komma i augusti nån gång! varför skicka ut en katalog om sadeln inte finns? då kan man väl skicka med ett extrablad om att det endast gäller postorder tills augusti. blev massa mil i onödan:mad:

Ja, en sak har jag lärt mig då det gäller hööks affärer. Att alltid ringa och kolla så att de har varan inne som man ska köpa. Jag har ungefär fem sex mil till hööks och det är inte kul att åka dit i onödan...

så är det i alla affärer.. saker kommer inte ut med en gång.. sadeln finns säkert i någon affär i sverige men tydligen inte just den du var i.

Överambitiöst?

Men alltså, är det inte överambitiöst att åka flera mil i onödan? :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
326
Senast: DarkInNight
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka