Hööks snygga latte-skydd

Dressyr_flicka

Trådstartare
Någon som varit och känt på dem?
Ser ju ganska plastiga ut, men jag vill ju ha den färgen och priset var ju okej.
Ska ha dem till min unghäst som ska börja hoppa.
Hon ska ju bli dressyrponny, så jag behöver inga kanonskydd men de ska ju gå att använda.

Sv: Hööks snygga latte-skydd

Bild:
610503.jpg

610509.jpg

Jag har ett par såna svarta som lite "slit-och-släng" hoppskydd och de funkar faktiskt helt okej. Skaver inte och håller sig hyffsat fräscha länge.

//E

hur mycke kosstar dem?. kanske ska ha som rida i skogen skydd.

Det lär ju inte synas om hästen har bajsat på dem i alla fall :angel:

Tycker att dom är helt okej, men jag gillar lädersenskydd mera, jag tycker det är mycket finare. Har ett par egna från Claridge House i brunt, supersnyggt :love:

har såna kopior fast i rosa,,tråkig färg fantasi hööks har

Dom funkar nog alldeles utmärkt men själv är jag inte så förtjust i färgen dock, tycker dom grå var snyggare i sånt fall. Annars har du ju Hampa Pro skydden som kostar ungefär lika mycket för ett helt set, har sådana och tycker dom funkar utmärkt men är något små i storlekarna dock.

Dressyr_flicka skrev:
Någon som varit och känt på dem?
Ser ju ganska plastiga ut, men jag vill ju ha den färgen och priset var ju okej.
Ska ha dem till min unghäst som ska börja hoppa.
Hon ska ju bli dressyrponny, så jag behöver inga kanonskydd men de ska ju gå att använda.

Tycker lädersenskydd är snyggare, fast sen får man tänka vad som är mest praktiskt...

Ingenting jag skulle sätta på min häst iaf, de är en sak som är säker :D

har precis köpt mej ett par VEREDUS SKYDD som är mycket snyggare.Det var 20% rabatt på ordinariepris 699kr, så jag betalade bara 559kr.Tyckte att jag gjorde en bra affär. Vet inte vad hööks kostar men jag hade hellre köpt ett par veredus.

Jag vill inte ha den traditionella bruna färgen, dels har jag precis köpt damasker i den färgen, dels är det tråkigt.
Det fanns en bild i bladet som hööks skickade hem där de satt på en mörk fux, det såg mkt snyggare ut än vad de gör till vit bakrund.
Föresten så var inte frågan om de var snygga eller inte, jag undrade om de var jätteplastiga och hårda.

Jag har varit och känt på dem i butiken, tycker de var plastiga och hårda. Verkade ha usel passform också :crazy:
Färgen såg väldigt "skum" ut...
Och nej, jag säger inte såhär för att det är just H**ks skydd, tycker deras andra Equi-guard (stavning?) är helt okej som vardagsskydd/hagskydd.

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 215
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • WE-tråden
Tillbaka