Hööks stövel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Krulidut
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 3 097
Sv: Hööks stövel?

blir avis på er som kan ha dem :rofl: har hittat nya nu som jag vill åka och glo på :D:D ett par Börjes för 900:- eller nått. de är mycket smalare och ser snarlika ut :bump:

Tabellen stämmer, Mina är något kortare än vad det står men..

Helt klart jätte bra stövlar, sköna och snygga. Tyvärr var dom ju korta på mig :(

Tycker du helt klart kan köpa dig ett par :)

Jag har också varit lite sugen på dom ;D Ingen som har storlek 38 på dom? :) Jag har också 36 i vaden men jag måste pröva dom endå och se hur dom sitter :) Någon som vet hur dom är i skaftet? Hur höga är dom på "båg" sidan. Alltså hur höga är dom på insidan från sulan upp till toppen på bågen? ;D Någon som kan mäta? Även fast dom inte har 38 på dom :) TAACK.

Jag testade en strl 38 när jag köpte mina, tyckte dom var mkt kortare i skaftet. De var för korta för mig (jag är 154 cm lång) så jag köpte en strl större, 39 och la i en sula. Det har funkat jättebra :)

Ajdå :( Är dom korta i skaftet tråkigt. =( Jag har storlek 37 38 typ ;D Så tänkte att det skulle bli bra om jag tog en 38 :) Men jag är ganska lång, 167 cm. :)

jag provade en 38, lagom i längden men vidden :( jag har 36½ i vidd och de var för stora :(:(

blir avis på er som kan ha dem :rofl: har hittat nya nu som jag vill åka och glo på :D:D ett par Börjes för 900:- eller nått. de är mycket smalare och ser snarlika ut :bump:

Jag har de från Börjes för 1000-lappen, de är smala i vaden och sitter jättebra om man har lite smalare vader. Jag provade massor av stövlar innan jag köpte dem, men alla var jättebreda.
men de från börjes är :love:

Dessutom tycker jag de är snyggare än hööks, för hööks har jättelånga snören som sticker ut ju..

1315.jpg

1000 lappen då :D :rofl: vad har du för storlek i dina och vadär DIN (mät din egna vidd genom att trampa ner hälen och mäta runt bredaste delen..) strl. i vidden?

Här kommer bilderna, jag blev faktiskt jätte nöjd, satt jätte bra, jag har ganska tjocka vader och har hadt svårt att hitta stövlar som passar både fot och vad, men de satt helt perfekt, :)

19777566.jpg

19777573.jpg

Dom ser riktigt vida ut ju :bump: kanske jag kan ha sånna! har aldrig ägt ett par ridstövlar eftersom att inga har passat mina vader

Liknande trådar

T
Utrustning Håller på och funderar på att köpa mig ett par vinterfodrade stövlar då jag måste försöka hålla ena foten varm annars kommer denna...
Svar
5
· Visningar
1 841
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka