E
Elshacera
Fy vad jag är ARRGG!!!
då jag tyvärr ej hade hunnit få hem regntäcke åt "gammeltanten" panikåkte jag till Hööks och köpte ett billigt regntäcke där.
TM rain satte på gammeltanten detta och trodde givetvis att då det är sålt som regntäcke "Att nu får gammeltanten vara torr"
Åker ut senare för att kontrollera att Tanten mår bra.
Icke täcket är totalt dyngsurt, fodringen har sugit åt sig allt vatten.
Gammeltanten står och skakar för glatta livet ute i hagen.
Törs inte tänka på vad som kunde ha hänt med "Gammeltanten" om hon fått stå längre med detta blöta täcke.
Rent ut sagt "Hur faan kan man sälja detta som regntäcke"
Att ett regntäcke ej håller torrt efter flera timmars/dagars regna kan jag acceptera.
Men är det sålt som regntäcke skall det
hålla för ett par timmars utevistelse..
Har pratat med Hööks och de skyller på att det måste vara "fel" på just detta täcke.
Ni andra som köpt det, hur har det fungerat för er?
Är det ofta det är "fel" på täckena, de har erbjudit byte men vete
om man törs..
Blir bums reklanmmation på detta täcke.
Ilsken Elshacera
då jag tyvärr ej hade hunnit få hem regntäcke åt "gammeltanten" panikåkte jag till Hööks och köpte ett billigt regntäcke där.
TM rain satte på gammeltanten detta och trodde givetvis att då det är sålt som regntäcke "Att nu får gammeltanten vara torr"
Åker ut senare för att kontrollera att Tanten mår bra.
Icke täcket är totalt dyngsurt, fodringen har sugit åt sig allt vatten.
Gammeltanten står och skakar för glatta livet ute i hagen.
Törs inte tänka på vad som kunde ha hänt med "Gammeltanten" om hon fått stå längre med detta blöta täcke.
Rent ut sagt "Hur faan kan man sälja detta som regntäcke"
Att ett regntäcke ej håller torrt efter flera timmars/dagars regna kan jag acceptera.
Men är det sålt som regntäcke skall det
Har pratat med Hööks och de skyller på att det måste vara "fel" på just detta täcke.
Ni andra som köpt det, hur har det fungerat för er?
Är det ofta det är "fel" på täckena, de har erbjudit byte men vete
Blir bums reklanmmation på detta täcke.
Ilsken Elshacera