Hööks vår/sommar 2012

Sv: Hööks vår/sommar 2012

Är det någon som har ett turkost BR schabrak här? tror ni att hööks turkosa benlindor kan fungera tillsammans, är det i samma nyans?

*kl*

Har någon provat Damasker Expert Equi-Guard.
Är de hållbara?

Jag har framskydden. Köpte dem när de kom i höstas och har använt dem hela tiden sen dess. De ser i princip nya ut men min häst är inte den som nöter på skydd direkt.
De är mina favoritskydd, väldigt lätta och smidiga och sitter bra. :)

*snor en knapp*

Någon som har JH collection fleecetäcke? Är mkt sugen på ett sådant men vill veta om de är stora i storleken? stora i bogen? mm

kl

Någon som har Correction Pad Gold Medal? Den med fick som man kan stoppa in inlägg i?

Jag har JHs marinblåa fleece. Riktigt snyggt och sitter bra över bogen. Har en häst med hyfsat grovt bogparti. Skulle säga att de är rätt normalstora

Jag har en. Använde den till en sadel som var något för vid under en period då jag letade ny sadel.
Ligger helt ok under sadeln

Finns det plats för lite högre manke? Mattes correction pad marknadsförs ju som högre skuren runt manken för att den inte ska "klämma".

Jag hade hem en sådan och provade till min häst med hög manke men jag tyckte inte det blev bra! Kändes som att jag aldrig fick upp den i kanalen ordentligt så jag köpte en mattes istället

Jag måste tipsa om Magic Brushes som hööks säljer :3 Bästa borstarna som finns att använda då hästarna fäller, om dem är grymt blöta och leriga etc. Bara tvätta dom i 60 grader i tvättmaskinen så är dem som nya sen :D Är borstarna bara liiiite skitiga så är det bara att slå dom i väggen så ramlar allt bös ut ;) skitbra! Köp köp köp!

De turkosa lindorna, vet du om det är kombilindor? Barnsligt förtjust i turkost...
Såg nu att det var det, jeej! :D Hur är schabraken som man kan kombinera med? Läste i recensionerna att de var korta, stämmer det?

Senast ändrad:

Vi har diskuterat dessa benlindor och schabrak och även visat bilder tidigare i tråden så om du backar tillbaka några sidor så hittar du det.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka