Hööks vår/sommar 2014

Sv: Hööks vår/sommar 2014

Jag har ett par såna, de är dock små i storleken så mina blev för små och glider då upp.
Så ta en storlek större än normalt så är dem nog jättebra, har hört andra som är väldigt nöjd med dem iaf :)

Vi har fått presentkort och två träns vilket var toppen eftersom jag handlar redan innan ganska mycket av mina hästsaker hos Hööks. Tycker att kvalitén på produkterna har gjort ett jättekliv upp senaste åren och de ligger bra i pris. Det var kul att kunna köpa lite mer än det allra nödvändigaste och känna sig riktigt bortskämd :)

Kul att du gillar Luxus som Hööks-modell, jag tycker också att han är finast ;) :D Han modellade i början på veckan igen för en vårkampanj och det blev många fina bilder som jag verkligen ser fram emot att se i slutet på mars! :love:

Hur gjorde du för att få ha med din häst i katalogen :O ?

Har tur ;)

Känner ägaren till ett av ställena som de skulle fotografera på och blev då tillfrågad. Självklart hjälper det att han är godkänd hingst, har en hel del utstrålning och blir bra på bild :)

Vad kul :)

*halvt kl*

Tror att vi har två hästar som varit iväg, om jag kommer ihåg rätt så var det hööks. Det var en tjej som red som tog med dem, vid två olika tillfällen.

jag hade sådana i hagen ett tag på min förra häst, för att hovslagaren tyckte vi skulle testa då han plockade av sig skor hela tiden. Köpte den största storlek (han hade normalt XL i boots) men de kanade upp precis hela tiden. Sedan tyckte jag att ballarna blev "svampiga", men ska man ha dem bara vid ridning kan de nog fungera bättre.

När de införde bonussystemet fick jag rabatt på mitt köp beroende på hur många stämplar jag hade, dvs om det egentligen är 10 stämplar man skulle ha för 150:- rabatt så fick jag 75:- rabatt om jag hade 5 stämplar. De gjorde inte så för dig?

Exakt likadant fick jag för några veckor sen. De betalade ut bonusen som fanns på bonuskortet, dvs X kr/stämpel. Sen la de in i datorn med kundnr, så man börjar på noll bonus igen.

Jag fattar inte hur man får veta sin bonus? jag gick med direkt i det nya bonusystemet o har handlat en hel del sedan dess men får inget bonusbesked. fick ett mail nyss "välkommen, starterbjudande på 15% för att du gått med i bonusklubben" jaha...men vart tusan är min bonus lixom.

Har ni andra fått era bonusar?

Jag fattar inte hur man får veta sin bonus? jag gick med direkt i det nya bonusystemet o har handlat en hel del sedan dess men får inget bonusbesked. fick ett mail nyss "välkommen, starterbjudande på 15% för att du gått med i bonusklubben" jaha...men vart tusan är min bonus lixom.

Har ni andra fått era bonusar?

Bonuscheckar ska skickas ut via mail sa de till mig. Jag fickinget jäkla välkomstmail dock med 15% - fast jag var ju med i det gamla systemet med kanske därför?

Från Hööks:

Bonus skickas ut per e-post löpande under året och den ligger knuten till dig som kund. Med andra ord så behöver du inte ta med dig någon bonuscheck eller liknande för att utnyttja denna. Du kan givetvis utnyttja din bonus både i butik och i vår webbshop.

Bonus betalas ut maximalt 6 gånger per år och den är giltig i 3 månader.
Bonusen är elektronisk och är knuten till ditt medlemskap.
Vi meddelar dig via e-post när du erhåller ny bonus.

och ang det som diskuterats tidigare:
Vid retur av en vara dras motsvarande poäng av från dina intjänade poäng.

Senast ändrad:

Hmm, de har seriöst försämrat bonussystemet väl?!?

Förr fick man väl en stämpel per 250 kr man handlade för, och vid 10 st stämplar så fick man 150 kr bonus?

Nu för inköp upp till 4000 kr får man max 80 kr i bonus =/

Hittade mer:

Bonusutbetalning sker 6 gånger per år:
1 februari, 1 april, 1 juni, 1 augusti, 1 oktober och 1 december när du har samlat in minst 2 000 poäng samt enligt den bonusnivå som du då befinner dig på.
Inför varje ny 12-månads period nollställs poängsaldot (minussaldo nollställs inte). Bonus beräknas enligt bonusskala nedan.

Totalt intjänade poäng Bonus % Bonus kr
10 001 – uppåt 6 % 600 kr och uppåt
8 001 – 10 000 5 % 400 till 500 kr
6 001 – 8 000 4 % 240 till 320 kr
4 001 – 6 000 3 % 120 till 180 kr
2 000 – 4 000 2 % 40 till 80 kr

det nya systemet verkar helknas...jag har då inte fått ngt mail med bonusbesked och så mkt som jag handlat så vet jag att jag borde fått ett. Har även kontaktat hööks och frågat men får ändå inget mail. :cautious:

tyckte MKT bättre om stämplarna.

det nya systemet verkar helknas...jag har då inte fått ngt mail med bonusbesked och så mkt som jag handlat så vet jag att jag borde fått ett. Har även kontaktat hööks och frågat men får ändå inget mail. :cautious:

tyckte MKT bättre om stämplarna.

Uppnådde du bonusgränsen innan 1 feb då? Annars är det ju 1 april.

Jag tycker också nya verkar skit. Sämre bonus för det första, omöjligt själv kolla hur mycket man har i bonus för det andra, och för det tredje att bonusen bara gäller i tre månader. Vad fan..

Bonussystemet är - var - ofta anledningen jag handlade på Hööks och inte någon annanstans. Försvinner det, så...

(När jag loggade in på mina sidor på hööks var jag inte ansluten till deras bonustjosan stod det. Fast jag ÄR det och det SKA ha registrerats bonus på minst 1500 p sen jag gick med)

jag borde ha uppnått bonusgränsen, jag har handlat väldigt mycket där sedan dom införde det nya systemet. Om jag inte fått ngt på allt som jag handlat så är det nya systemet värdelöst :crazy:

*KL*

Jag ska försöka i annat ärende ta mig förbi hööks nästa vecka. Ska fasiken försöka komma ihåg då att fråga hur mycket bonus jag har, DE måste ju kunna se det??

Ja, dom kan se de :)

Inför starten nu var det 4000p som gällde för att få utbetald bonus, sen ska det vara för varje 2000p, utbetalning varannan månad. :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
581
Senast: Honey07
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: MJLee
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
12 018
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka