Hööks vår/sommar 2014

Sv: Hööks vår/sommar 2014

Har shoppat en massa ridkläder :)

img_20140402_150940_533c100ae087c35653cf1c45.jpg

JH Corona väst.
JH Napoli tröja.
Blanca CRW exclusive helskodd ridbyxa.

Syns inte på bild,

JH Dallas ridstrumpor.
Svart läderskärp med strass på.

Jag använder ofta väst. Jag fryser hela tiden men när jag klär på mig ordentligt så blir det alltid för varmt. En väst är perfekt på det viset att man blir varm om kroppen och får något runt halsen där man som oftast behöver värma upp för att inte frysa. Och så blir det inte för varmt eftersom armarna får det svalare. Så jag rekommenderar väst till andra som fryser men som inte vill bli överhettade av jacka :)

Köpte ett orange och ett äppelgrönt schabrak i helgen men lämnade tillbaka dem då hästen såg ut som en pastellmardröm. Blev ett mörkgrönt JH istället

Jag var in i dag och shoppade stigläder och ett enkelt schabrak,mest för att det var sista dagen på 50:- rabatt på schabraken,men jag fick 30% på stiglädrerna,sen -50:- på schabraket,PLUS -30%! Varför? :D

Jag är ju jätteglad,men undrar bara varför? :p

Nej,det var lite så jag kände när jag fick en liten chock över hur billigt det vart,betalade och älgade snabbt ut i bilen för att kontrollera kvittot i fred! ;):p

På tal om bonus.
Jag fick mitt bonusbesked härom veckan och där stod det att jag stod på noll, hade inte gjort några inköp och hade ingen intjänad bonus alls.
Och då har jag gjort ett flertal köp där jag sagt att jag var medlem och dom har svarat att dom registrerar..
Har ju självklart inte kvar hela höstens kvitton :/

Man måste antingen visa legitimation eller säga sitt personnummer. Annars kan dom inte lägga in det i bonussystemet. Kanske därför du inte fått bonusen?

Har gjort detta vid varje inköp, därför jag tycker att mitt besked är konstigt.
Annars hade jag ju fått skylla mig själv..

Har mailat nu iaf så får vi se vad som händer

Min bonus stämmer inte heller alls om man kollar summan jag skulle handlat för.
Vet andra som det inte heller stämt för :( Så nu sparar jag alla kvitton på hööks.

Jag har inte handlat mycket på hööks inte... I butik är det andra gången bara,sist handlade jag ett bett för 129:-,så där kan jag ju inte fått nån bonus iallafall...

Beställde för runt 1000-lappen i senvintras,innan dess var det aplänge sen,vet inte när dom började med detta system? Vet att dom hade stämpelkort innan,men hade inget sånt då vi hade 20 mil till närmsta butik,nu har vi bara 4,så kommer definitivt handla en hel del mer nu.

Men endå,30% rabatt,det är ju jättemycket! :o:D

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
580
Senast: Honey07
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: MJLee
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
12 018
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka