Hööks vår/sommar 2014

Fairfieldtröjan ska jag ha i båda färgerna. Det är det enda så direkt jag ska köpa. Men ska till butik och klämma imorgon:p

Var i butik idag och shoppade lite. Blev en knallcerise tröja från JH, Pomona tror jag, härlig kvalité! En vindjacka, ett stalltäcke Grant och två par strumpor. Inte så himla spännande shopping:D.

Fairfieldtröjorna var sjukt urtvättade i färgen så det blev ingen sån alls..

Var i butik idag och shoppade lite. Blev en knallcerise tröja från JH, Pomona tror jag, härlig kvalité! En vindjacka, ett stalltäcke Grant och två par strumpor. Inte så himla spännande shopping:D.

Fairfieldtröjorna var sjukt urtvättade i färgen så det blev ingen sån alls..

Åh, den Cerisea hooden köpte jag med. Fanns dock bara i en stl större än vad jag brukar ha men det var ju en bra mudd nertill på den så det funkar. Var tvungen att ha den :love:

Blev en JH napoli tröja med i plommon. Har redan den i Cerise.
Det bruna skärpet från JH och det rosa ridreflextäcket fick också följa med hem. Hoppas bara det passar..

@Matmissbrukaren Jag knödde på mig en barnstorlek bara för att jag ville ha den:D. Gillar iofs tajt passform på tröjor:).
Det rosa reflextäcket hoppas jag finns kvar på halvahalva sen:o.

Jag hatar kläder som sitter tajt så en storlek större är helt okej. Jag bor i mjukisbyxor och slappa tröjor, typ hela tiden :p

Hade gärna köpt allt på halvahalva men vågar inte chansa. Detta var måsten. Sen kanske det finns mer på "detta kan vara bra att ha" listan till halvahalva :)

@Matmissbrukaren Jag knödde på mig en barnstorlek bara för att jag ville ha den:D. Gillar iofs tajt passform på tröjor:).
Det rosa reflextäcket hoppas jag finns kvar på halvahalva sen:o.

Jag köpte reflextäckena till min ponnyer. Vågade inte chansa på att de skulle finnas kvar till senare. Blev som två till priset av ett. Tyvärr fanns det inte i 125 på internet.

Jag köpte reflextäckena till min ponnyer. Vågade inte chansa på att de skulle finnas kvar till senare. Blev som två till priset av ett. Tyvärr fanns det inte i 125 på internet.

Har du hunnit testa dom på hästarna? Tänkte om du vet hur dom är i stl :)

Stod ju bland kommentarerna på hemsidan att dom var något små, så jag tog en stl större.

Eller du köpte på nätet? :p

Jag beställde via nätet. Tog också en storlek större till min stora ponny som har 125 i täcken. Den lilla brukar ha 115 men tyvärr fanns det inte en storlek större :(

Längtar tills de kommer. Funderar på att rensa bland reflexerna också och köpa nya. Behövs bytas ut ibland.

Jag tycker reflextäcket är rätt stort i storleken. :o Eller ja.. långt i ryggen och kort på sidorna.

E843575A-9449-4924-B57F-47156E408FBC-3227-0000054475BFF5FD.jpg

Min häst i ett 145cm. Hon har 145 i vanliga täcken.

Jag tog en 125 och han brukar ha 115 men tog upp täcket ur förpackningen och det såg något litet ut. Orkade inte åka till stallet idag så får prova det imorgon, och hoppas det sista i 115 finns kvar i butiken imorgon om detta är för stort. Annars är det ju bara att lämna tillbaka..

Jag kom ifrån rean med ett nytt remontträns. "Bremen" tror jag det heter. Lack på nosgrimman och runtsytt pannband. Fick tyvärr inte in någon bild på det. Men kanske kommer när jag provat det på hästen. Håller tummarna att hon kan ha det!

Sen köpte jag ett par bakstrykkappor med fårskinn också. Fröken har en förmåga att få skav på bakbenen så det blir nog bra :).

Jag beställde från webshopen

- 2 st Fairfield sweatjacka, en i varje färg
- Preoria fleecejacka
- Det lackade remonttränset
- Regntäcket inverness
- Fleecetäcket Torino

Såg mailet om rean när jag vaknade i morse så begav mig direkt till närmsta butik.
Dök rätt på schabraken då "min" butik reade ut typ alla de hade. Även lamicell som nu kostade 150:- :O
Men efter mycke tummande och dragande så vart det inget då jag insåg att jag fortfarande har minst två oanvända i skåpet hemma. Vuxenpoäng till mig :p
Men så sneglade jag på tränsen, jag som inte ens skulle ha nått...men med i kassen fick ett pullarträns åka med. Var rädd att det skulle vara för litet då det bara fanns upp till full och hästen ligger mellan full och xfull i storlek. Men det satt som ett smäck :D
Glömde fota honom, men ska försöka imorn.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
559
Senast: Honey07
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: MJLee
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
12 018
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka