Jag har varit förbi min Hööksbutik flera gånger under våren för ett In it to win it täcke i 135, men de har aldrig funnits. Idag fanns det minsann - till halva priset dessutom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag shoppade loss!
Fleecetäcket med hals från JH, samt de matchande benlindornadetta är första täcket som sitter PERFEKT! Var på väg att köpa det redan i våras men 900kr kändes lite väl dyrt. Nu är jag lyrisk
Köpte även det grönrutiga regntäcket i samma storlek. Det var ca 2dm för långt
Till mig själv blev det den marinblåa västen med matchande tröja ( ser ut som en skjorta men är bomullstyg ).
125.Vilken stl köpte du i regntäcket?
Med tanke på att det var för stort där öveiga täcken passar någorlunda så är jag 99% säker på att din kan ha det
Med tanke på att det var för stort där öveiga täcken passar någorlunda så är jag 99% säker på att din kan ha det![]()
Där var mkt mer saker i butiken än på nätet och då har ju gissningsvis ändå väldigt mkt redan tagit slut iom att rean pågått flera dagar innan jag var inne, mkt försvinner ju första dagen. På nätet finns ju nästan ingenting nu även när de skickade ut brevet så fanns bara lite av sakerna på nätet jämfört med vad jag såg i butiken nu.tyckte att det var väldigt tråkig rea i år :/ åtminstone på internet.
kan tänka mig ett reflex skritt täcke, men det var fortfarande lite dyrt tycker jag (snål).
lika så bröstan, vill ha och den är snygg. men 500 för ngt jag endast kommer att använda i terrängen ngn gång om året känns lite att ta i. och som jag antagligen kommer att behöva sy om pga häst med sadelläget långt bak och sadelgjords läget långt fram (inte varit med om en martingal eller förbygel som passat direkt. )
men då dessa är ganska populära saker, vågar man chansa att vänta till halva priset rean? 155 i täcket och full i bröstan så är ju väldigt vanliga storlekar.