Hööks vår/sommar 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
När tror ni att den nya katalogen kommer? Var inne på Hööks i helgen när jag var i Stockholm, handlade lite småsaker på det som fanns kvar av rean. Såg åtminstone att det dykt upp något nytt Mulle-schabrak som jag inte kommer ihåg att jag sett tidigare?

Vi passade på att smita in i butiken i söndags när det fortfarande var 20 procent extra rabatt för medlemmar. Köpte en jacka, en tröja och ett par gummistövlar utan skaft (gummiskor? :p) i samma ljusblåa nyans. Har redan den ljusblå regnjackan sen innan.

Bifogade filer

• D95111DE-F4B5-4944-9927-5AD7C41EDA53.webp
    D95111DE-F4B5-4944-9927-5AD7C41EDA53.webp
    198,6 KB · Visningar: 28
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 649
Senast: manda
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 845
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 623
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort... 2
Svar
34
· Visningar
4 208
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka