Hööks Vinteroverall

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Toria
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 053
T

Toria

Nån som har en sån? Värd sitt pris? Små eller stora i storleken? Vad har ni för storlek och vad har ni för mått?

Sv: Hööks Vinteroverall

DE ÄR KANONBRA!
Jag har haft min i två år nu och jag stormtrivs i den.
De är något små i storleken tycker jag.

Har också haft min i två år och jag älskar den, den är verkligen värd vartenda öre.
Fryser aldrig i den och så är det smidigt att man kan ha precis vad som helst under som tex jeans eller annat, det enda jag har att anmärka på är att den är lite kort i benen men jag har långa ben för min längd så det kan vara det och det gör inget heller när man har kängor jättebra också att det är hängslen så om man blir för varm typ när man mockar så är det bara att knäppa upp och ta ut armarna Rekommenderas absolut:bump: :bump: :bump:

Kanonbra, jag köpte M är 168 cm lång/64 kg.
Den är stor på "bredden" men något kort i benen.

Jag älskar min! köpte den förra året
Jag har storlek S och är 170 cm lång/56 kg. Lite kort i benen (jag har ändå långa ben) men annars perfekt.

Älskar min!
Jättesmidig att rida i.
Jag har str L och är 179 cm lång och väger ca 58 kg. Bra på längden men ngt stor på bredden, fast det är bara skönt.
Provade en M och den kändes nästan för liten på bredden :confused:

Okej! Bra svar från er allihopa! Jag har varit så sugen och nu har jag råd och då tvekar jag, men jag har ju inte klämt och kännt på en sån men dom ser ju så sköna ut... Så, hehe, det blir nog en sån! :)
Tack för alla svar!!

Har också en. Haft i 2 år.
Åkte skidor i den första året:idea: fastnade lite med sitsen i liften:rofl: inte alltid kul med helskoning särskilt inte när rumpan blir blöt ;)

Är jättenöjd. Har storlek M är 1,70 lång 70 kg. Helt perfekt. Får på både säkerhetsväst och tjock tröja under.
Den andas och är urskön. En dragkedja har pajat men det finns många fickor så det funkar ändå

Lycka till
Catarina

Liknande trådar

Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
221
Senast: EZMK
·
Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
175
Senast: Ajda
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
179
Senast: clusia
·
Utrustning Är det någon som har Hööks meshkavaj Jamilla? Hur är den i kvalitet? Sann i storleken? Hur ser den ut i verkligheten?
Svar
5
· Visningar
504
Senast: ascha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka