Hoppande travare!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Sacramento_Song
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 804
S

Sacramento_Song

Söker folk med hoppande travare som är u:Damita Sus eller e:Songcan.
Skulle också vilja veta hur högt hästen hoppat :banana:
Mitt sto hoppar än så länge 90 cm men kan högre.Har inte hoppat så mycket på sista tiden då jag tränat massor av dressyr med henne. :rofl:

Sv: Hoppande travare!

Jag har också fel stam. Men jag tävlar med min i hoppning. Jag har tävlat som högst 80cm :d . Men jag är bara 11 och jag bara tävlar i en liten klubb osså kan jag inte så mkt :( men jag ska vara med i km i stilhoppning nästa år i den klubben. Och det är 90 :eek: Jag vet inte om jag vågar men jag ska försöka. Min häst kan nog det. Hon kan säkert mer endå. :D och jag älskar henne :love: hon e cool :cool:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 533
Senast: Edla
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
578
Senast: Elo
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 672
Senast: Roheryn
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 335
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Roliga bilder och memes om katter!
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025