Hoppgunga (heter det så?)

Equilina

Trådstartare
Finns det hoppgungor som inte behöver sitta på en dörrkarm?
Dottern älskar redan att bli guppad i knät så en hoppgunga såsmåningom skulle hon nog uppskatta mycket, men vi bor i ett hus där väggarna är tjockare än dörrarna så det finns inga karmar :(

Sv: Hoppgunga (heter det så?)

I Fisher Price Rainforest kollektionen finns en hoppgunga i "ställning" om du inte vill borra och hänga en krok i taket.

img_0_42556_1301310625.jpg

jumparoo-3.jpg

Sen finns en gunga som heter Jolly Jumper
ShowImage.aspx

Senast ändrad:

Vi satte upp en krok, sen när hon inte ville hoppa längre hängde jag en lampa i kroken :laugh:

Vi har också väldigt tjocka väggar så vi hängde gungan (Carena) i taket. De flesta (alla?) modeller jag sett går att göra om och hänga i taket istället :) En kedja behövdes som förlängning i vårt fall.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 322
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 123
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
761
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men... 2
Svar
31
· Visningar
1 780
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka