hoppkavaj?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ZPADERDAM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 453
Z

ZPADERDAM

Nån som har några förslag på en stilig hoppkavaj? Dem klippte sönder min gammla på sjukhuset så jag behöver nu en ny. en lite stiligare, får ju ut pengar på försäkringen så dra till med något exklusivt :)

Sv: hoppkavaj?!

cavallo har nån fin .. ingen aning om modell o så..
pikeur kanske har nån hoppvariant.. kolla på equiline.. dom kanske har något.. dom harmånga andra fina grejjor iaf..

jag har funderat på en victor hugo golden.. gillar dom.. & så är dem korta i modellen och med tanke på att jag itne direkt är någon jätte så är ju de bra :rofl:

cavallo har oxå korta modeller.
jag har en VH men vet inte va d e för modell. men den e lite för stor i midjan o sånt..vil ha lite mera figursydd.
hoppas du hittar någon.
varför åkte du in på sjukhuset med kavajen?

haha jode fattade ja oxå... lite ironiskt bara , är ju mycket bättre o hålla sej på hästryggen :D

Jag trivs jätte bra i min Victor Hugo Golden, fick den i födelsedags present av min morbror... är också lite kort i rocken! :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka