hopplöst fall???

sommarminne

Trådstartare
jag ska göra en egen dekal med hjälp av en bild till min transport hade jag tänkt mig och den bilden jag vill använda mig av är i jättedålig kvalite så han som ska göra dekalen sa att den inte går att använda:( den måste ju fyllas i i svart så jag antar att han inte kan gissa sig till konturerna:D

jag har verkligen fastnat för just den bilden så jag undrar om det finns någon som vet om man kan göra någonting åt den? jag satt innan och försökte fylla i den i svart på paint med mindre lyckat resultat:crazy:

detta är bilden jag pratar om
dekal.jpg

Sv: hopplöst fall???

jag har ingen aning om vilka program du anvander eller vad det ar du tankt ska fyllas i svart? men jag kor pa en gissning att du menar att du vill anvanda konturen pa hast och ryttare?

da bor du borja med att andra installningarna pa 'brightness' och kontrast. eller sa fragar du om de har en designavdelning hos 'han som ska gora dekalen', sa kan de sakert utga fran bilden och designa en dekal at dig for en extra kostnad.

ledsen men det ar lite svart att forklara hur man skulle kunna gora bilden battre nar du ger sa lite information om hur du vill att dekalen ska se ut.

du kan alltid kolla efter siluetter pa hastar pa tex istockphoto. de kostar nagon hundring, men om du tar en i vectorformat (illustration) sa ska de definitivt ga att anvanda till en dekal. har ar nagra exempel.

Lägg in bilden i bildbehandlingshjälptråden. Det brukar ge snabba resultat från ivriga photoshopanvändare.

Eftersom bilden är tagen på långt avstånd och såpass suddig håller jag med dekalgubben. Du kan säkert få den något bättre via Photoshop men helt bra lär den aldrig bli. Jag tycker du ska ta en ny bild utomhus (100 gånger större chans att det blir bra!), att fota i ridhus är svårt och det är få "vanliga" kameror som fixar det.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 781
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 070
Senast: Calmiche
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten... 19 20 21
Svar
410
· Visningar
41 981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka