Hopplöst hitta ridbyxor

Ponnytanten

Trådstartare
Mitt barnbarn har vuxit något oerhört på längden och blivit smal som en sticka. På längden drar hon minsta damstorlek. Kan ni snälla tipsa om ridbyxor i smaaala storlekar så blir jag jättetacksam!

Mitt barnbarn har vuxit något oerhört på längden och blivit smal som en sticka. På längden drar hon minsta damstorlek. Kan ni snälla tipsa om ridbyxor i smaaala storlekar så blir jag jättetacksam!

Pikeur har långa och smala i sina barnstrl. 176 finns i längd. De är mycket smalare än samma längd i damstrl.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
602
Senast: Kristall10
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min dotter (7 år) behöver ridbyxor men vägrar tighta ridbyxor. Finns det några bra som inte är tighta? Pris spelar ingen roll. Hon är...
Svar
9
· Visningar
966
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31