Hoppschabrak -Hot or Not?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Borst
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 48
  • Visningar Visningar 4 201
Sv: Hoppschabrak -Hot or Not?

Jag är inte särskilt förtjust i hoppschabraken tycker det är mycket snyggare med allround.
Så om jag var du skulle jag köpa ett snyggt allround schabrak.:)

fint med hoppschabraken som är lagom korta, inte kortkorta, ser hemskt ut. men hoppschabrak ska de va vid hoppning! elr ett kort allround schabrak :)

jag brukar vara vara imot dom ganska stark men jag måste säga att jag har ändrat mig lite mot slutet här.. Det får dock inte vara för kort och sluta innan sadeln. och gärna va lite mer diskret färg kanske inte typ vit eller ljusrosa direkt.

annars är jag mer inne på amerikanska och allround.

mitt

Hm båda är helt okej men Allroundschabrak är waaaay snyggare!! :p

:idea: Kul med lite fler bilder! :bow:
Det ser ju fint ut. Jo, jag har nog egentligen också lite svårt för hoppschabrak. Det blir så lätt fult. Men det är jättesnyggt om det passar hästen.;)

Om du med hoppschabrak menar såna superkorta merikanska så säger jag bara usch! Det är jättefult på alla hästar, även superslimmade.

jag trycker det är snyggast med vanliga allround, men bra tillpassade hoppschabrak kan också vara snyggt. Har lite blandat.

Liknande trådar

Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband? Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
Svar
4
· Visningar
394
Senast: Roheryn
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 441
Senast: Emuliiaa
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
757
Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
806
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka